Monday, June 1, 2009

First time blogging...

Assalamualaikum dan slamat sjahtera...

Ini adalah kali pertama aku main blog2 ni.Owh,lupe nk kenalkn diri.Name diberi Nor Izuan Bin Jarmi.Tp panggil je aku Ivan.Next post,aku akn cite lbeh lanjut sal diri aku k.emm,dulu aku tengok je kwn2 aku main blog.tp time tu x sampai seru lg kot.hahaha...neway,aku harap sape2 yg bace blog ni especially kwn2 aku di luar sane,harap maafkan le klu aku ade wat salah.Almaklumlah, blogger amaturla katekn.So, for my first post aku actually nk kongsi 2 buah lagu hasil ciptaan member aku sndiri, Sharveen@Cicak.Bdk Kolej Kelima, UPM mesti knl mamat ni kn?Yelah,dulu he's one of the FUSE member.Aku harap if Cicak terbace blog ni,jgnle marah aku ek?aku juz nk ucapkn setinggi2 penghargaan kerana ada gak warga K5 yg mempunyai bakat yg terpendam.so, di bawah ni aku dah sediakan link tuk upload lagu die.Ada dua buah lagu actually bertajuk I'm Blue (Cover) dan Beautiful Day.Kepada kwn2 especially yg knl aku as Kotal@Kempot, sebar2kn la blog ni eh?So,enjoy my fwens!!

Link utk lagu:
http://b3a513cc.linkbucks.com

4 comments: